E-ITSPEA 12: INIMESE JA ARVUTI SUHTLUS, ERGONOOMIKA JA KASUTATAVUS

 Fännan erinevate koomiksite, mangade, manhwa jms lugemist. Ma teen seda veebis iseenesestmõistetavalt. Minu jaoks, nagu paljude kasutajate jaoks, on väga oluline, et saiti saaks mugavalt kasutada. See tähendab, et peaks olema lihtne ja ülevaatlik liides. Minu lemmik sait on реманга.орг. Sellel on kasutajasõbralik disain, minu jaoks on lihtne midagi huvitavat leida, saate teha järjehoidjaid, uute peatükkide teated tulevad. Saate märkida loetu ja lugeda. Võimalik on kommentaare jätta jne. See oli hea näide.

Nimetaksin Facebooki halvaks näiteks, kuna sellel on tohutult palju arusaamatuid linke ja ikoone. Messenger on paremal üleval, rühmad ja sõbrad vasakul. Kõik on hajutatud üle ekraani. Veelgi enam, saate sõprade ja gruppide loendi ning mõned muud funktsioonid avada kahel viisil. Valige ülaosas ikoon või kasutage vasakul asuvat paneeli. Ma ei saa aru, miks seda tehakse. Ehkki disain on uue värskendusega palju paremaks muutunud, pole seda siiski väga mugav kasutada.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Ebaõnnestunud IT-projektid

IT-spetsialistid Eestis

E-ITSPEA 13: Teistmoodi IT