Hackers

 See dokument valgustas minu arusaamist häkkeritest. Ma ei mõelnud isegi sellele, mis vahe on kräkkeril ja häkkeril. Huvitav oli lugeda asjadest, mis muudavad häkkeri häkkeriks. Paljud neist osutusid mulle meelt mööda. Eriti idee, et ühte probleemi ei lahendata kaks korda. Häkkerioskusi käsitlev artikkel osutus üsna kasulikuks. Kuidas programmeerimist tuleks õppida, on kirjeldatud väga üksikasjalikult. Mul oli isegi soov neid teadmisi praktikas rakendada. Ka ülejäänud punktid olid minu jaoks uued, välja arvatud vajadus osata inglise keelt, ma juba teadsin ja sain sellest aru.

  Kui üldistada artiklis palju kasulikku teavet häkkerite, nende eelistuste, soovide kohta. Raymond
kirjeldab isegi, kuidas oma stiili parandada. Ma ei arvanud, et häkkerite üks näpunäiteid on võitluskunstide harrastamine. Mulle meeldis eriti ka see, et autor omamoodi kutsub botaanikuid, üksikuid inimesi häkkerite seltskonda, kus nad võetakse vastu. Tõepoolest, selles ühiskonnas hinnatakse intelligentsust, pühendumist ärile ja kultuurile.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Ebaõnnestunud IT-projektid

IT-spetsialistid Eestis

E-ITSPEA 13: Teistmoodi IT